- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
THE TRAPEZE REIMAGINED
A NEW ANGLE ON AUDIO PERFECTION
In 1979 Ole Klifoth launched the Trapeze. In doing so, he created the blueprint for all Audiovector speakers to come − including the pioneering focus on linear dynamics and linear phase through a true 6 dB per octave crossover. Fast forward 45 years and the new Trapeze Reimagined is based on the same principles as the original heritage model. And brought up to date with the very best, most innovative technology available.
A homage to the company’s very first loudspeaker. The embodiment of our passion, innovation, and love of music. And quite simply, a thing of beauty. A 3-way floor standing design, the Trapeze Reimagined features a proprietary 12-inch high-power mid/bass driver. A 5-inch-high speed midrange. And the only AMT-tweeter on the market that stays true to the original design from audio genius Dr. Oscar Heil.
The three drivers combine to achieve an even power, flat frequency response to match the famous Brûel & Kjaer ideal room response. A diffraction absorbing felt area around the treble and midrange drivers helps to create a rare and natural soundstage: prepare to be transported to the atmospheric heart of a live event. The low frequency tuning adds weight and drama to any music.
The extremely low distortion of the bass driver allows unusually natural and dynamic vocals as well as a beautifully rich sound without boom or bloom that just sounds so right. No problems with bass, midrange, or treble. Just an open, rich, musical, and rhythmic reproduction of all kinds of music in all kinds of settings.
COLOURS AND VENEERS
At Audiovector we only use carefully selected real wood veneers.
We offer a wide variety of custom painted finishes which are painted in Denmark.
Standard matte finishes: Nordic Oak, Black Ash, Italian Walnut, White Silk.
BLACK CLOTH GRILLE INCLUDED
CUSTOM PIANO COLOURS ON REQUEST
FREQUENCY RESPONSE
23-53 kHz
SENSITIVITY
92,5 dB/W/m
AVERAGE IMPEDANCE
8 Ohms
MINIMUM IMPEDANCE
6.5 Ohm at 20 kHz
SENSITIVITY
88 dB SPL at 1m for 2.83Vrms input
DISTORTION
<0.2% THD at 90 dB SPL
CROSSOVER FREQUENCIES
500 and 3.000 Hz
BASS UNIT
High Power 12-inch with 4” Voice coil
MID UNIT
High resolution 5” Neodynium
HF UNIT
3800 mm2 Audiovector SEC AMT
TERMINALS
High Current Gold-plated copper/ brass binding posts for 4mm plugs or spades
DIMENSIONS CM (FOOTPRINT) HEIGHT/WIDTH/DEPTH
87,5 x 42 x 43,5
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | În Stoc Furnizor * Verificati disponibilitatea produsului! |
Unitate Pret | Pereche |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Recenzii
Nu există recenzii până acum.