Amplificator Integrat Electrocompaniet ECI-6 Mk2
- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
Amplifier equipped with 4 analogue inputs. The ECI 6 MKII offers 2 x 125 Watts and is based on the successful ECI 5 MK II. To enhance it, we have equipped the ECI 6 MKII with an even better power supply and a more sophisticated preamplifier module.
As a result we can offer you an extremely substantial and dynamic amplifier, capable of controlling a wide range of speakers on the market.
Preamplifier section
Input impedance ( Balanced input ) 47Kohm
Maximum input level 10 Volt RMS
Noise floor ( 1Vrms, 20 – 20 kHz, balanced) -135 dB
THD + N (1Vrms, 20 – 20 kHz, balanced) <0.004%
Gain (Balanced) 0 dB
Amplifier section
Output Impedance. < 0,02 Ohm
Frequency response 1 − 150 kHz
Channel separation > 120 dB
THD ( 20 – 20 kHz). < 0.004%
Maximum peak current >100A
Damping factor 8 ohm load >350
I Input sensitivity 120W output 1.3Vrms
Input sensitivity HT 120W output 1Vrms
Gain HT Input x36 (31 dB)
Rated output power 8 ohms
2 x 125 W 4 ohms
2 x 200 W 2 ohms
2 x 370 W
Power consumption 110 W
Standby 1W (no load or signal)
Dimensions
Width 470 mm / 18.3 inches
Depth ( with a speaker terminals) 430 mm / 16,9 inches
Height 128 mm / 5 inches
Weight 20,5 Kg / 45 lbs.
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | În Stoc Furnizor * Verificati disponibilitatea produsului! |
Unitate Pret | Bucata |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Electrocompaniet - amplificarea ca forma de arta
Nuputini producatori din lumea audio au incercat sa foloseasca sintagme legate deperfectiunea sunetului in sloganele lor, doar ca foarte putine dintre au reusitsa se si apropie de aceasta. Printre acestea, produsele marcii Electrocompaniet, originare dintr-o tara, Norvegia, cu mai putini locuitoridecat multe dintre marile orase contemporane.
Seintampla prin 1973, cand, la una dintre conferintele AES (Audio EngineeringSociety), profesorul si inginerul finlandez Matti Otala a prezentat un studiulegat de o distorsiune numita de el Transient Intermodulation (TIM). Aflat inpublic, inginerul de sunet norvegian Svein Erik Børja a facut imediat legaturacu distorsiunile pe care le auzea de ani de zile la toate amplificatoarele sipe care nu reusise sa le descrie. Intors in Norvegia, Svein Erik Børja a mers la Electrocompaniet cu lucrarea profesorului Otala si i-a convins pe inginerii deacolo sa incerce sa construiasca un amplificator care sa tina cont de acestedistorsiuni si sa le elimine. Dupa 3 ani de cercetari si munca asidua,rezultatul s-a numit “The 2 Channel Audio Power Amplifier”, care avea sa devinacunoscut drept primul amplificator fara distorsiuni TIM. Recunoasterea supremaa venit imediat de la editorii revistei considerate pe atunci Bibliadomeniului, The Audio Critic, care-si incheiau recenzia cu o fraza ajunsacelebra: -Impatimiti ai sunetului, luati de aici! Acesta este amplificatorul cucel mai bun sunet din lume!-
Deatunci, numele Electrocompaniet a devenit sinonim cu amplificarea de clasa, iarprodusele marcii se vand in peste 50 de tari din intreaga lume. Pionieri aisunetului cat mai apropiat de perfectiune, norvegienii de la Electrocompaniet au fost si cei care au promovat o noua filozofie in domeniul audio, filozofie alcarei principiu de baza era ideea ca nu trebuie sa ignori ceea ce-ti spunurechile, indiferent de rezultatele masuratorilor unui aparat. Cu alte cuvinte,intai asculta si abia apoi vezi daca mai ai nevoie de masuratori sau nu.
Indiferentde tipul de muzica si de marcile preferate, un lucru e cat se poate de clar: Electrocompaniet este unul dintre numele cult in domeniu si unul dintreputinele care au dus amplificarea la nivel de arta.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.