- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
The 2nd generation TANA L2 is an add-on wireless loudspeaker to be used to enhance the TANA SL2 and create a HiFi stereo system. The TANA L2 is built on our own Class AB amplifier and sophisticated signal processing. Because in the end, music really matters.
You can also add the SIRA -L1 to add even more depth to the setup.
Pair the TANA L-2 with TANA SL-2 to create a wireless HiFi stereo system.
This is a brand new speaker that stands out from its predecessor by having a stiffer chassis with a 2 passive radiators, for even more compact and bass-rich sound. Reinvented class AB amplifier and a new software and app.
An improved 150W Class AB amplifier inside a new strong, stiffer case makes the TANA 2 the best sounding speaker in its class, with an Electrocompaniet's signature sound included.
REQUIRMENTS
・ Any EC Living streamer such as TANA SL2 Speaker and Streamer.
・ PC, Mac, Linux , Apple iOS or Android device on the same network.
POWER AMPLIFIER
・ 150 Watt Class AB amplifier
・ DAC 192kHz/24bit
・ 32-bit floating-point DSP
CABINET
・ Rigid metal enclosure
・ Two way passive radiator speaker
WIRELESS CONNECTIONS
・ 96 kHz/24bit wireless speaker connection
DIMENSIONS
・ H250 x W180 x D180 mm
・ Weight: 7 kg
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | La Comandă – Produsul se aduce la comandă in 3-6 zile! |
Unitate Pret | Bucata |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Electrocompaniet - amplificarea ca forma de arta
Nu putini producatori din lumea audio au incercat sa foloseasca sintagme legate de perfectiunea sunetului in sloganele lor, doar ca foarte putine dintre au reusit sa se si apropie de aceasta. Printre acestea, produsele marcii Electrocompaniet, originare dintr-o tara, Norvegia, cu mai putini locuitori decat multe dintre marile orase contemporane.
Se intampla prin 1973, cand, la una dintre conferintele AES (Audio Engineering Society), profesorul si inginerul finlandez Matti Otala a prezentat un studiu legat de o distorsiune numita de el Transient Intermodulation (TIM). Aflat in public, inginerul de sunet norvegian Svein Erik Børja a facut imediat legatura cu distorsiunile pe care le auzea de ani de zile la toate amplificatoarele sip e care nu reusise sa le descrie. Intors in Norvegia, Svein Erik Børja a mers la Electrocompaniet cu lucrarea profesorului Otala si i-a convins pe inginerii de acolo sa incerce sa construiasca un amplificator care sa tina cont de aceste distorsiuni si sa le elimine. Dupa 3 ani de cercetari si munca asidua, rezultatul s-a numit “The 2 Channel Audio Power Amplifier”, care avea sa devina cunoscut drept primul amplificator fara distorsiuni TIM. Recunoasterea suprema a venit imediat de la editorii revistei considerate pe atunci Biblia domeniului, The Audio Critic, care-si incheiau recenzia cu o fraza ajunsa celebra: -Impatimiti ai sunetului, luati de aici! Acesta este amplificatorul cu cel mai bun sunet din lume!-
De atunci, numele Electrocompaniet a devenit sinonim cu amplificarea de clasa, iar produsele marcii se vand in peste 50 de tari din intreaga lume. Pionieri ai sunetului cat mai apropiat de perfectiune, norvegienii de la Electrocompaniet au fost si cei care au promovat o noua filozofie in domeniul audio, filozofie al carei principiu de baza era ideea ca nu trebuie sa ignori ceea ce-ti spun urechile, indiferent de rezultatele masuratorilor unui aparat. Cu alte cuvinte, intai asculta si abia apoi vezi daca mai ai nevoie de masuratori sau nu.
Indiferent de tipul de muzica si de marcile preferate, un lucru e cat se poate de clar: Electrocompaniet este unul dintre numele cult in domeniu si unul dintre putinele care au dus amplificarea la nivel de arta.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.