- Description
- Specificații
- Additional information
- Recomandări
- Producător
- Reviews (0)
Description
Black Line LS cable
The Dynavox Black Line series is the highest level of expansion in all Dynavox speaker cable series. The Black Line is characterized above all by the use of the best materials and a sophisticated cable structure paired with the usual high workmanship quality.
The maxim during development was: unadulterated sound at affordable prices. The Black Line loudspeaker cable implements exactly this and of course has 99.9999% OFC conductors with a cross section of 2 x 4 mm2 which was packed in an elaborate shielding: initially there is an outer PVC braid for mechanical protection. Underneath there is a multi-high-density internal shielding in sandwich construction (materials PVC, PET paper, LD-PE).
High-quality connectors with gold-plated contacts and a direction indicator complete the features. Packaging in a high-quality hard cardboard box with a viewing window. Banana plugs or fork lugs, which are screwed on and can be replaced, serve as the connection to the speakers or amplifier. Outside diameter 12.8 mm. Packaging in a high-quality hard cardboard box with a viewing window.
Length: Item number:
2 x 2.0m 207482
2 x 3.0m 207483
2 x 5.0m 207562
Additional information
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | În Stoc Furnizor * Verificati disponibilitatea produsului! |
Unitate Pret | Pereche |
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate.
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Dynavox - o poveste de succes
Ceea ce numim azi sisteme audio de inalta calitate a inceput in mod arbitrar in anii de dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial. In urma conflictului, au fost facute livrari ample de surplus militar care le-au permis inginerilor, in timp ce slujeau in fortele armate, sa infiinteze afaceri civile. Este Epoca de Aur a industriei audio, cand Avery Fisher, David Hafler, Frank McIntosh, Saul Marantz, Paul Klipsch, Edgar Villchur, Henry Kloss, Joe Grado, HH Scott si multi dintre contemporanii lor au inceput sa inventeze echipamente. Peter Walker, Stan Kelly, Leaks, Lowther, Voigt, Radford si altii au avut o performanta similara, in timp ce firmele existente, printre care Tannoy, Wharfedale si Garrard, au inceput sa ofere produse foarte apreciate de entuziastii britanici. Germania, Elvetia, Japonia, Danemarca, Franta au contribuit, de asemenea, cu nume precum Ortofon, ReVox, Denon, Sennheiser si Thorens, jucand rolul lor in aceasta industrie.
Numele de Dynavox este inconjurat de cateva controverse de-a lungul istoriei. Prima data, numele acesta apare in industria de sisteme high-end prin 1980, sub titulatura de Dynavox Electronics, undeva in Statele Unite ale Americii, cu o gama variata de produse, plecand de la boxe, pick-up, amplificator, cablu audio, conectica si pana la accesorii pick-up. Mai tarziu, prin 1993, Ulf Moning si Roman Gross, amandoi entuziasti ingineri de sunet, scot pe piata primele produse custome high-end, si vorbim aici de boxe, sub titulatura de Dynavox, ca mai apoi sa-si schimbe denumirea in DynamiKKs! SoundCraftsmen, justificand faptul ca au fost obligati sa faca asta datorita unor firme din China care, sub aceeasi denumire initiala, scoteau produse copiate, de o proasta calitate.
In momentul de fata, pe piata de accesorii pick-up, boxe, pick-up, amplificator, cablu audio, conectica exista o companie cu aceeasi titulatura, Dynavox, detinuta de cei de la Sintron Vertriebs GmbH, o companie din Germania, un fel de fond de investitii. Aceasta companie a fost nascuta din ideea de a oferi produse HiFi bune la un pret scazut. Marca Dynavox a urmarit in mod consecvent si cu succes aceasta cale de mai bine de 20 de ani. Gama de produse pe care cei de la Dynavox o propun entuziastilor de sisteme high-end contine amplificatoare pe lampi, sisteme integrate de amplificare, preamplificatoare, seturi complete de amplificatoare si boxe, switch-uri, sisteme HiFi de boxe, cabluri electrice, aparate de radio si mp3 de inalta calitate, accesorii, casti, iar daca mai aveti prin casa sisteme de redare a placilor de vinil, o sa gasiti o gama larga de accesorii.
Cand vine vorba de conectica, Dynavox detine un portofoliu interesant, dar ceea ce este mai important este pretul. Daca ar fi sa ne luam dupa criteriul raportului dintre calitate si pret, oferta e excelenta.
Reviews
There are no reviews yet.