Cum Cumpar?

Produsele pot fi comandate prin apăsarea butonului Cumpara Acum din dreptul fiecărui produs aflat in listele de prețuri ale site-ului.
Prin apăsarea butonului Cumpara Acum valoarea produsului se va adăuga la lista de produse comandate de tine (Cos de Cumpăraturi). Puteți adăuga mai multe produse, ele vor fi introduse pe rand in Coșul de Cumpăraturi.

Pentru a finaliza comanda, in pagina de vizualizare a Coșului de Cumpăraturi vei vedea produsele comandate. Trebuie selectat tipul de client, persoana fizica sau juridica, urmând sa completezi datele de livrare: nume si prenume, numărul de telefon (unde vei fi contactat de curier pentru livrare), adresa de email (unde vei primi confirmarea primirii comenzii si alte informații legate de produs/produse), adresa de facturare incluzând strada, numărul străzii, cod poștal, oraș, județ. Daca dorești livrarea sa se afla la o alta adresa decât cea de facturare, te rugam sa completezi si aceasta rubrica

Câmpul pentru completarea CNP-ului este optional! Daca dorești sa lasi un mesaj/nota sau observație in momentul comenzii, poți completa rubrica Observații

Daca dorești sa plătești cu cardul (in rate sau nu) poți selecta din pagina acest lucru, dupa ce vei apasă butonul Trimite Comanda, vei fi redirecționat pe pagina procesatorului de plăti online MobilPay.ro/Raiffeisen.ro

Aceste informații sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Introducerea datelor personale se face utilizând o conexiune criptată SSL pe 128 biti. Informațiile personale nu sunt transferate către alte terțe părți, nici de către AVmall, nici de către mobilpay.ro. Aveți grijă să completați formularul corect și să indicați persoanele la care se va face facturarea și livrarea. Adresa de e-mail are importanță extremă deoarece informațiile legate de comandă și produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetinește întregul proces de comandă a produsului. Mai mult de atât, AVmall și ePayment nu vor putea să vă contacteze și să vă informeze asupra stării comenzii dvs.
Nu trebuie sa fiti autentificat sau sa va înregistrați pentru a efectua o comanda.

Dacă ați ales metoda de plată „Card credit/debit” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizații care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

„3-D Secure” asigură că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilpay.ro, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, „3-D Secure” este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul „3-D Secure” permite efectuarea de cumpărături online cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații.

Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comandă. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.

Daca optezi pentru plata cu ordin de plata, vei fi contactat in cel mai scurt timp de un consultant AVmall pentru a primi factura proforma/fiscala si a stabilii datele privind livrarea produsului.
Poți opta pentru crearea unui cont de utilizator sau poți comanda fără cont, doar prin completarea unui mic formular menționat mai sus.
Prin completarea datelor tale si prin apăsarea butonului Trimite Comanda, comanda ta va fi trimisa către operatorul site-ului care te va contacta in cel mai scurt timp.

Comanda se mai poate face prin :
* Comanda prin email/WhatsApp: Este necesara furnizarea adresei, numărului de telefon si numelui complet, precum si datele firmei in cazul in care doriți emiterea facturii pe persoana juridica.

S.C. Gram Line S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrări refuzate.

Va rugam solicitați Consultantului de Vanzari verificarea compatibilității produselor comandate. Consultanții de Vanzari AVmall pot face verificări asupra compatibilității componentelor comandate numai in măsura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitățile pot fi verificate consultând specificațiile producătorului.

Adresa de mail este folosita de către AVmall exclusiv* in scopul de a transmite informații despre comanda dumneavoastră.

*cu excepția cazului in care ati solicitat abonarea la newsletter.

In absenta contactului comenzile se anulează dupa 72 ore de la înregistrarea acestora.

Cu excepția precomenzilor, comenzile se mențin active pentru maximum 10 zile lucrătoare.

Taxa interchange:

Pentru clienții ce achita cu un card business/professional/corporate emis de o banca comerciala din Romania sau achita cu un card emis intr-o tara din afara României, se va aplica, suplimentar, o taxa interchange in valoare de 2% din suma comenzii. Taxa este instituita de către Visa si Mastercard si perceputa conform algoritmului creat de acestia. Puteți afla mai multe detalii pe site-urile oficiale Visa si Mastercard.

Întrucât dorim sa va oferim prețuri competitive, va oferim soluția de a achita cu ordin de plata sau numerar, caz in care nu se va percepe aceasta taxa. In cazul in care optați pentru plata online unul din aceste tipuri de carduri (business.professional/corporate, Revolut sau emis de către o banca din afara României), taxa interchange va fi adăugată in comenzile plasate. In situația in care, taxa nu va fi perceputa automat, la plasarea comenzii, AVmall își rezerva dreptul de a factura, ulterior, acesta taxa. Daca nu doriți sa achitați aceasta taxa, va recomandam celelalte variante de plata: „OP/numerar.”

 

Cum se face livrarea ?
Livrarea produselor se face conform datelor menționate in această pagina.
Timpii de livrare se aplica din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare. Daca comanda se face online/telefonic pana in orele 14 poate fi procesata in aceeași zi, daca comanda se va face dupa ora 16, se va procesa următoarea zi.

 

Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe AVmall pot fi urmărite direct din contul tau, făcut pe AVmall, puteți totodata se ne contactați telefonic, email sau WhatsApp cerând informații legate de aceasta.

 

Livrarea

Livrările se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. Livrarea se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc magazin si sunt in depozit, termenul de livrare poate ajunge la 72 ore. Pentru produsele care se aduc la comanda, termenul de livrare poate fi intre 15-60 de zile, pentru detalii nu ezitati sa ne contactați!

Pentru a beneficia de opțiunea deschidere colet, trebuie specificat explicit acest serviciu!

 

Cost livrare
Pentru Bucuresti si provincie livrările se fac de către firmele de curierat cu care avem parteneriat (Fan Courier, SameDay, Dragon Star Curier, BooKurier), dupa următorul orar: de Luni – Vineri intre orele 09:00-17:00 si Sambata intre orele 10-14 (la cererea explicita a clientului), exceptând zilele libere si sărbătorile legale.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare totala depășesc suma de 500 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 500 lei, se percepe o taxa de curier fixa de 25 lei (TVA inclus), indiferent de numărul de produse comandate, daca insa volumul produselor comandate este mare sau greutatea acestora depășește 20kg, taxei mai sus menționată de 25 lei/colet se va adăuga cate 2 lei (TVA inclus) pentru fiecare kilogram. Exemplu: Coletul va avea 21kg = 25 lei + 2 lei x 20kg = 65 lei (TVA inclus)Daca destinatarul se afla in afara zonei de acoperire a curierului, se vor adăuga taxa pentru km suplimentari dupa caz.

Daca doriți opțiunea deschidere colet, aceasta trebuie ceruta explicit, orice reclamație ulterioara procesării comenzii nu se ia in considerare!

Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost înregistrate in baza de date. Pot apărea întârzieri cauzate de : epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

Excepție de la livrare gratuita sunt produsele pentru tratamente acustice/izolații fonice, acestea având un volum/greutate foarte mare costul transportului va fi suportat de către client.
Produsele vor fi livrate cu Fan Courier, SameDay, Dragon Star Curier, BooKurier.

 

Informații utile

Va rugam verificați integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiți de la curier in prezenta curierului si solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioara nu va fi luata in considerare.

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii si exceptând zilele nelucrătoare.

 

Modalitatea de Plata

Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.

Modalitate de plată

1. Numerar (la sediu sau la livrare în București)

Se plătesc produsele în momentul ridicării de la sediu sau curierului agreat.

 

2. Plata prin Card la sediu (POS)

  • Se plătesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din sediu AVmall.ro
  • Anumite carduri nu necesită introducerea PIN-ului (nu au acestă opțiune activată), verificarea făcându-se de către personalul AVmall.ro între semnătura de pe chitanță și card.
  • Se pot efectua plăți la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD.
  • Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
  • Posesorii (persoane fizice sau PFA) ai CARDURILOR DE CREDIT emise de către Raiffeisen Bank S.A.(tipurile: Raiffeisen Bank Standard, Raiffeisen Bank Vodafone, Raiffeisen Bank Gold) pot achita în rate fixe fără dobândă la sediu prin POS.

3. Plata online prin Card

  • Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei).
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
  • Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:
    • codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
    • data de expirare;
    • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră
  • Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dvs. indiferent de valuta pe care o aveți în cont.
  • Noi nu solicităm și/sau stocăm nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
  • Procesarea datelor de card se face prin serverele mobilpay.ro (Netopia) și raiffeisen.ro.

Livrarea mărfii se face dupa confirmarea plătii.

SC Gram Line SRL va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client conform art. 155 (1) din Codul fiscal.

SC Gram Line SRL va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul României. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate Clientului la momentul efectuării plătii.

 

Detalii privind plata cu cardul online cu sau fără rate:

Online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro). 

Magazinul online https://avmall.ro/ foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/EuPlatesc.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

*In ceea ce privește acest aspect, noi AVmall am ales sa lucram cu mobilPay.ro, una dintre cele mai titrate companii de profil din Romania, in cele ce urmează câteva informații despre procesatorului:

NETOPIA mobilPay reprezintă ingeniozitatea financiara si responsabilitatea gestionarii finanțelor

Cu o istorie ce isi are originea la începutul dezvoltării afacerilor online la nivel national in anul 2005, NETOPIA mobilPay si-a construit profilul companiei − lider, prin abordarea tehnicilor si modalităților inovative si in permanenta corelație cu dezvoltarea tehnologica si cu tendințele pieței.

Munca necontenita a echipei NETOPIA mobilPay pentru asigurarea celor mai performante, competitive si inovative soluții de plata online este recompensata permanent de creșterile fabuloase înregistrate periodic, astfel ca încă de la înființare înregistram creșteri lunare de peste 50% in ceea ce privește tranzacțiile procesate, bazate atât pe achiziția de noi parteneri cat si pe conversia celor existenți.

Ne prezentam in fata concurentei si a noilor clienți cu un portofoliu ce cuprinde mai mult de 3000 de decontări zilnice pentru comercianți, cu proceduri transparente si fără costuri adiționale.

Ne organizam intreaga activitate dupa principii si valori menite sa asigure calitatea, eficienta si succesul serviciilor oferite:

  • Îndeplinirea obiectivelor − echipa NETOPIA mobilPay lucrează permanent pentru realizarea obiectivelor clienților noștri si a clienților acestora: plăti sigure, rapide si facile;
  • Responsabilitatea gestionarii finanțelor − conduita transparenta, cu respectarea standardelor internaționale de siguranța si securitate a transferurilor financiare;
  • Creativitate si inovare − identificarea, dezvoltarea si implementarea celor mai inovative, practice si facile modalități de efectuare a transferurilor financiare.
0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău e golÎntoarce-te în magazin