Filtru Pasiv Dayton Audio Low Pass Speaker Crossover 12 dB/Octave, 4 Ohm 6.0 khz
- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
Acest al doilea (adica 12 dB pe octava) filtru Linkwitz-Riley de trecere mare de la Dayton Audio trece frecvente sub frecventa stabilita si poate fi ușor combinat cu alte filtre din aceasta serie pentru a crea rețele de crossover in 2 sau chiar 3 cai. Proiectat pentru utilizare cu drivere de 4 ohmi.
CARACTERISTICI
· Inductoare cu miez umplut cu aer, de inalta calitate, in serie cu driverul
· Componentele de inalta calitate sunt fixate in siguranta pe PCB
· Frecvențele pot fi esalonate sau suprapuse pentru raspunsul dorit
· Placa PC de culoare rosie, de inalta calitate, cu suport EVA pentru a preveni scurtcircuitul si vibratiile
· Terminale duble de 0,205 la fiecare punct de conectare pentru o cablare paralela usoara
· Se monteaza pe placa noastra de terminale de 5 X 7
Detaliile produsului
Dayton Audio High Pass Crossover 12 dB / Octave, 4 Ohm
Filtrele pasive premium ale Dayton Audio faciliteaza limitarea rsspunsului la frecventa a driverului, la o anumita latime de banda dorita. Folosind combinatii ale acestor filtre, puteti crea crossovere in 2 sau 3 cai. Componentele utilizate in fiecare dintre acestea sunt de aceeasi calitate la care v-ati astepta de la Dayton Audio.
Acest filtru de trecere pentru frecvente inalte de 12dB / octava poate fi folosit in concordanta cu filtrul nostru hi-pass de 500 Hz pentru un crossover Linkwitz-Riley de ordinul 2, care insumeaza functia de transfer liniar pe toată frecventa de incrucisare. In plus, puteti sa separati sau sa suprapuneti frecventele filtrului pentru a depasi varfurile si coborasurile in raspunsul frecventei fiecarui traductor pentru a crea incrucisari care sa se insumeaze acustic.
Specifications:
Type: Low Pass Filter
Impedance: 4 ohms
Crossover Frequency 0.5 kHz 0.6 kHz 0.7 kHz 0.8 kHz 2,0 kHz 2,5 kHz 3,0 kHz 3,5 kHz 4,0 kHz 4,5 kHz 5,0 kHz 5,5 kHz 6,0 kHz
Capacitor Value 2.6 µF 2.1 µF 1.8 µF 1.6 µF 0.64 µF 0.51 µF 0.42 µF 0.36 µF 0.32 µF 0.28 µF 0.25 µF 0.23 µF 0.21 µF
Inductor Value 40 mH 33 mH 28 mH 25 mH 10 mH 8.0 mH 6.6 mH 5.7 mH 5.0 mH 4.4 mH 4.0 mH 3.6 mH 3.3 mH
Dimension: 100 mm x 60 mm
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | La Comandă – Produsul se aduce la comandă in 3-6 zile! |
Unitate Pret | Bucata |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Recenzii
Nu există recenzii până acum.