- Descriere
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
Informatii importante legate de vibratii, microvibratii cat si de necesitatea utilizarii unor astfel de produse dedicate (rack audio-video, stand boxe, platforme antivibratii, spike, spike shoes, etc) gasiti in PDF atasat!
Placa Antivibratie destinat in exclusivitate Pick-Up-ului LINN LP12 si Majik
Produs
pentru eliminarea vibratiilor si microvibratiilor, eliminare ce duce la
o performanta mai buna, un sunet mai clar, un bas mai bine controlat,
voci mai naturale, dinamica mai buna. bFly Audio este producator german
care dupa 10 ani de teste au ajuns la concluzia ca pentru a reduce
vibratiile in toata gama de frecvente este necesar ca produsul folosit
sa fie compus din mai multe materiale cum ar fi: sorbothanul, aluminiu,
otel, pluta, lemnul si alte astfel de materiale.
Rezultatul optim
este dat de alegerea corecta a produselor anitvibratie, bFly Audio
practic a descoperit combinatia ideala de materiale, astfel incat toate
produsele sale ofera calitate excelnta la cel mai bun pret.
Concurenta din piata vand produse antivibratie la preturi mult mai mari si au rezultate mai slabe pentru sistemul audio
Customized Absorber plate LBase for LINN® Turntables
LINN LP12 and MAJIK
Complex absorption with different materials on 2 layers:
– 5 absorber elements under your LINN®
– 3 high adjustable absorber feet
Absorberbasis
- Base material MDF
- Massive wooden frame
- Integrated damping with Sorbothane, cork and natural rubber (see below)
- 3 high adjustable absorber feet (double damping)
Integrated damping under the LINN® with 5 absorbers
- 4 absorbers under the feet of the LINN®
- One absorber central under the base plate of the LINN eliminates the negative vibrations
of the often critized labile base plate.
The pictured Weight for Records PG1+ with Sorbothane and 350g, suitable for LINN
LBase Absorber base for LINN LP12 and MAJIK
NEW: Customized Absorber plate LBase for LINN® Turntables
LINN® LP12 and MAJIK
The LBase has an double absorption on 2 layers
Layer 1:
On the upper side of the LBase an integrated damping with 5 absorbers.
with Sorbothane, cork, natural rubber.
– 1 absorber central under the weak base plate of the LINN®
– 4 absorber under the feet
Layer 2:
3 high adjustable absorber feet with massiv Aluminium corpus and an integrated damping
Installation: Dismount the original feet of your LINN. 4 replacement screws are enclosed.
Place your turntable into the bFly-audio absorber base and your LINN looks like on the pictures.
In the case of Trampolin board you have to remove this and mount the original base plate.
If you don't have the original plate we deliver 4 compensating elements.
Please state when placing your order.
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | În Stoc Furnizor * Verificati disponibilitatea produsului! |
Unitate Pret | Bucata |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Recenzii
Nu există recenzii până acum.