Preamplificator Stereo Audio-GD Master 19
- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Sfaturi practice
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
Audio-GD revine cu Master 19, un preamplificator și amplificator de căști care dispune de o arhitectură simetrică de Clasă A cu etape analogice complet discrete și circuite ACSS. Acesta se va integra cu ușurință în orice sistem audio de înaltă fidelitate, oferind o calitate a sunetului superioară, transparență și precizie.
Etape de ieșire Clasă A
Master 19 are 4 etape de ieșire, fiecare element fiind împerecheat înainte de asamblare, astfel încât nu este necesară nicio ajustare. Aceste etape de ieșire integrează 4 perechi de tranzistoare de 150W care funcționează în Clasă A. Astfel, ieșirea balansată are de 4 ori mai multă putere decât o ieșire nebalansată.
Beneficii
Structura de Clasă A oferă o reproducere de înaltă calitate și permite, prin designul Master 19, să ofere o rezervă importantă de energie la ieșirea pentru căști. Ieșirile balansate anulează zgomotul și distorsiunea pentru un sunet incredibil de bogat și clar.
Conectivitate
Master 19 oferă atât conectivitate balansată XLR, cât și nebalansată RCA, dar și intrare și ieșire ACSS. Pe partea de ieșiri pentru căști, dispozitivul dispune de un jack asimetric de 6.35mm și un XLR balansat cu 4 poli pe panoul frontal. Toate ieșirile Master 19 pot fi utilizate simultan.
Canalele de intrare ale Master 19 sunt ecranate individual, iar cele neutilizate sunt complet deconectate astfel încât semnalele audio să nu fie afectate de echipamentul conectat.
Alimentare
Etajul de alimentare al Master 19 utilizează doi transformatori și 4 surse de alimentare (PSU) în pură Clasă A pentru a alimenta independent circuitele audio, de control și de afișare. Aceste surse de alimentare de Clasă A conectate în paralel au o impedanță foarte mare pentru a preveni ca impulsurile să afecteze etapele de preamplificare și ieșire.
Controlul volumului
Spre deosebire de controalele de volum convenționale care folosesc potențiometre simple, Master 19 constă dintr-un atenuator cu releu pe 4 canale folosind rezistențe de precizie înaltă și relee cu contacte placate cu aur. Acest sistem folosește o conversie I/V în care ieșirea corespunde curentului și nu tensiunii. Această operațiune menține un răspuns în frecvență plat și nu alterează niciodată calitatea sunetului la niciun nivel de volum.
Calitatea controlului volumului este cu atât mai importantă într-o arhitectură simetrică precum cea a Master 19 pentru a nu crea distorsiuni. Controlul volumului la Master 19 se face pe 100 de trepte cu o gamă de atenuare de 90dB. Are o curbă exponențială și permite ajustarea precisă a nivelului de volum.
Impedanță adaptiva
Numeroasele DAC-uri disponibile pe piață au diferite arhitecturi și, prin urmare, o impedanță de ieșire variabilă în funcție de model. Pentru a evita posibilele efecte asupra calității sunetului cauzate de diferitele impedanțe de ieșire ale DAC-urilor, Master 19 are 4 amortizoare de intrare FET Clasă A la bord. Toate semnalele de intrare trec prin aceste amortizoare FET, scăzând impedanța la un nivel foarte scăzut, indiferent de impedanța de ieșire a sursei.
Telecomandă metalică
Master 19 este livrat și cu o telecomandă din aluminiu robustă și elegantă. Aceasta permite accesul simplu și de la distanță la funcțiile de bază, cum ar fi controlul volumului sau selecția sursei.
Tip produs:
Preamplificator
Amplificator pentru căști
Intrări:
2x RCA single-ended
2x XLR balansat
1x ACSS
Ieșiri:
1x RCA single-ended
1x XLR balansat
1x ACSS
1x Ieșire căști Jack 6.35mm single-ended
1x Ieșire căști XLR balansat cu 4 poli
Performanțe audio:
Raport semnal/zgomot (SNR): >130dB
Distorsiune armonică totală (THD): <0.003%
Distorsiune armonică totală + zgomot (THD+N): <0.005%
Reglaj gain:
– Mic: +16dB (XLR)
– Mare: +25dB (XLR)
Putere de ieșire pentru căști (Clasă A)
Balansat:
– 9000mW @ 40Ω
– 3800mW @ 100Ω
– 1250mW @ 300Ω
– 175mW @ 600Ω
Single-ended:
– 2500mW @ 40Ω
– 1050mW @ 100Ω
– 350mW @ 300Ω
– 175mW @ 600Ω Nivel de ieșire preamplificator
– RCA: 10V
– XLR: 20V
– ACSS: 2.4+2.4mA
Impedanță de ieșire- 1Ω
Impedanță de intrare
– XLR: 90kΩ
– ACSS: < 10Ω
Răspuns în frecvență (intrare XLR)
– 20Hz – 20kHz (+/-0dB)
– 1Hz – 220kHz (+0dB, -3dB)
Crosstalk- >130dB
General
Tensiu
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | La Comandă – Produsul se aduce la comandă in 3-6 zile! |
Unitate Pret | Bucata |
Explicatii in ceea ce priveste rodajul echipamentelor, cat si al cablurilor, asezarea optima a echipamentelor in camera de auditie, importanta acusticii camerei si nu in ultimul rand sistemul de alimentare a intregului echipament:
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate, dar totodata la o distanta de cel putin 50cm fata de peretii laterali. Tineti cont de faptul ca orice piesa de mobilier din incapere, joaca rol de absorbtie fonica, dar si de difuzie fonica daca acestea din urma sunt din materiale ceramica sau oglinzi, geamuri sau alt material reflectorizant. In acest sens, gasiti pe blogul nostru, multiple articole care va pot ajuta
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo (Partea I)
Imbunatatirea sunetului unui sistem audio stereo – (Partea II)
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
- In ceea ce priveste echipamentul video precum videoproiector, TV, media player, blueray player, necesita un "rodaj" de cel putin 50 de ore. Lipsa acestuia nu va poate oferi maxim de performanta. "Rodajul" se efectueaza prin simpla utilizare a acestuia, intr-un mod conform specificatiilor mentionate de producator.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Articole indrumatoare:
Tratamentul Acustic si Izolarea Fonica
Pentru un sistem echilibrat, trebuie tinut cont pe langa asezarea corecta a boxelor in incapere, al echipamentelor, sistemul de alimentare al acestora, tinand cont de instalatia electrica a locatiei.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Recenzii
Nu există recenzii până acum.