- Descriere
- Specificații
- Informații suplimentare
- Recomandări
- Producător
- Recenzii (0)
Descriere
ECM 1 MK2, produs de ELectrocompaniet, este un streamer si player musical. Cu noul software, precum si aplicatia dezvoltata, poate reda continut digital fara pierderi, DSD. De inalta rezolutie, intr-un mod in care ascultatorul este facut sa aprecieze sunetul la un cu totul alt nivel.
Streamerul este foarte puternic, flexibil si usor de utilizat. Poate reda direct de pe Tidal, Spotify și Qobuz si poate fi controlat prin AirPlay, DLNA sau Bluetooth. Fata de modelele anterioare, ECM 1 MK2 prezinta imbunatatiri substantiale, atat din punct de vedere sonic, cat si tehnic. Totodata, poate chiar indexa si reda din propria colectie de muzica stocata in retea. Hardware-ul puternic accepta toate formatele populare, iar actualizarile continue ale software-ului va permit sa va bucurati de cele mai recente servicii de streaming in orice moment.
De asemenea, acceptă instalarea plug and play a unui hard disk SATA de 2,5 sau 3,5 inch, cu capacitate nelimitata, pentru a gazdui colectia de muzica. ECM 1 MKII foloseste aceeasi aplicatie si aceeasi interfata ca linia noastra EC Living, permitandu-va sa redati muzica pe toate unitatile.In felul acesta nu trebuie sa alegeti intre high-end si multi-room, sau flexibilitate si calitate audio.
Number of channels: 2 ch
• Noise floor: < -145dB
• Frequency response: 0.5 – 48 kHz
• THD + N: < 0.0005%
• Upsampling rate: 192 kHz, 24bit
• Digital/Analog Conversion: 192 kHz, 24 bit
• Input sampling rate:
2x TosLink SPDIF – 192 kHz, 24 bit
2x Coax SPDIF – 192 kHz, 24 bit
• Network connection: WiFi or LAN
• Internal drive: Docking, self installation 3.5”/2.5” – unlimited capacity
Streamer section
• Advanced 802.11 AC WiFi with MIMO
• 1x Gigabit Ethernet (1000Mbps)
• 1x USB for external storage
• 1x SPDIF Coax output
Streaming services
• Airplay
• Spotify Connect
• TIDAL
• Qobuz
• Internet Radio
• DLNA as renderer
• Bluetooth
Refer to the website for the current list of features
Supported audio formats:
All popular formats including: WAV/WAVE, MP3, AAC+, Vorbis, ALAC, FLAC, MQA, APE, WMA,
up to 192kHz/24bit, DSD, up to DSD 128 (5.6 MHz).
Supported control interfaces:
DL
Informații suplimentare
Producător | |
---|---|
Disponibilitate | În Stoc Furnizor * Verificati disponibilitatea produsului! |
Unitate Pret | Bucata |
PENTRU BOXE:
- Pentru performante optime este necesara pozitionarea boxelor la o distanta de minim 30-40cm de peretele din spate pentru boxele cu bass-reflex in spate, pentru cele cu bass-reflex in fata, recomandam pozitionarea la o distanta de 10-20cm fata de peretele din spate.
- Boxele vor ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa minim 50 de ore (ideal 100 ore) de functionare la volum mediu. In aceasta perioada de timp, de “rodaj a boxelor”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce boxele vor functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate. Exista boxe care necesita un „rodaj” mai amplu de minim 300 de ore mai ales in cazul celor care au difuzoare de kevlar, carbon sau alte materiale de acest tip. Boxele care se „rodeaza” cel mai repede sunt cele care au difuzoare de celuloza.
PENTRU AMPLIFICATOARE, DAC-URI, PREAMPLIFICATOARE, RECEIVER STEREO & HOME CINEMA, SURSE DIGITALE AUDIO-VIDEO:
- Pentru performante optime este necesar „rodarea” echipamentului, In functie de complexitatea componentelor din aparatul dumneavoastra acesta poate dura intre 30-200 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca acesta este alimentat corect conform manualului de utilizare la 220-230 Volti si trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Echipamentul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, bass-ul nu va fi inca controlat, inaltele rigide iar vocile usor retinute, pe masura ce echipamentul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
PENTRU CABLURI:
- Pentru performante optime este necesara „rodarea” cablurilor, In functie de complexitatea conductorului folosit, cat si geometriei acestuia, „rodajul” poate dura intre 30-100 ore.
- Rodajul se face la volum minim, fiind astfel suficient faptul ca va trece semnal audio sau video dupa caz prin el.
- Cablul supus „rodajului” va ajunge sa functioneze in parametrii recomandati de producator, dupa perioada mai sus mentionata. In aceasta perioada de timp, de “rodaj”, sunetul va fi la inceput ceva mai artificial, pe masura ce cablul va functiona, veti remarca cum bas-ul devine mai controlat, mai prezent si mai voluminos, vocile si sunetele medii devin naturale si mai echilibrate, iar inaltele devin rafinate si detaliate.
Pentru detalii privind aceste aspecte de rodaj si nu numai, va rugam sa ne consultati!
Electrocompaniet - amplificarea ca forma de arta
Nuputini producatori din lumea audio au incercat sa foloseasca sintagme legate deperfectiunea sunetului in sloganele lor, doar ca foarte putine dintre au reusitsa se si apropie de aceasta. Printre acestea, produsele marcii Electrocompaniet, originare dintr-o tara, Norvegia, cu mai putini locuitoridecat multe dintre marile orase contemporane.
Seintampla prin 1973, cand, la una dintre conferintele AES (Audio EngineeringSociety), profesorul si inginerul finlandez Matti Otala a prezentat un studiulegat de o distorsiune numita de el Transient Intermodulation (TIM). Aflat inpublic, inginerul de sunet norvegian Svein Erik Børja a facut imediat legaturacu distorsiunile pe care le auzea de ani de zile la toate amplificatoarele sipe care nu reusise sa le descrie. Intors in Norvegia, Svein Erik Børja a mers la Electrocompaniet cu lucrarea profesorului Otala si i-a convins pe inginerii deacolo sa incerce sa construiasca un amplificator care sa tina cont de acestedistorsiuni si sa le elimine. Dupa 3 ani de cercetari si munca asidua,rezultatul s-a numit “The 2 Channel Audio Power Amplifier”, care avea sa devinacunoscut drept primul amplificator fara distorsiuni TIM. Recunoasterea supremaa venit imediat de la editorii revistei considerate pe atunci Bibliadomeniului, The Audio Critic, care-si incheiau recenzia cu o fraza ajunsacelebra: -Impatimiti ai sunetului, luati de aici! Acesta este amplificatorul cucel mai bun sunet din lume!-
Deatunci, numele Electrocompaniet a devenit sinonim cu amplificarea de clasa, iarprodusele marcii se vand in peste 50 de tari din intreaga lume. Pionieri aisunetului cat mai apropiat de perfectiune, norvegienii de la Electrocompaniet au fost si cei care au promovat o noua filozofie in domeniul audio, filozofie alcarei principiu de baza era ideea ca nu trebuie sa ignori ceea ce-ti spunurechile, indiferent de rezultatele masuratorilor unui aparat. Cu alte cuvinte,intai asculta si abia apoi vezi daca mai ai nevoie de masuratori sau nu.
Indiferentde tipul de muzica si de marcile preferate, un lucru e cat se poate de clar: Electrocompaniet este unul dintre numele cult in domeniu si unul dintreputinele care au dus amplificarea la nivel de arta.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.